Webinar archief

Sinds begin 2020 geven we regelmatig online webinars over onze producten, modules en diensten. We snappen dat u niet altijd instaat bent om op de bepaalde datum aan te schuiven bij het webinar. Daarom verzamelen we op deze pagina alle opnames van de webinars zodat u ze op uw gemakt kunt terugkijken. Tevens is het bij het terugkijken nog steeds mogelijk uw vragen te stellen, deze komen dan automatisch bij ons terecht.

Webinar: Bezoekersregistratie

De module Bezoekersregistratie in het kort:

  • Ook buiten het KCC worden alle afspraakbezoekers geregistreerd.
  • Iedere bezoeker, ongeacht of ze tot dezelfde afspraak behoren, kan aangemeld worden via de receptie, aanmeldzuil, naarmijnafspraak en JCC-Assistent.
  • De medewerker krijgt 5 minuten voorafgaand aan de afspraak een herinnering en kan op deze wijze zelf zijn bezoekers binnenmelden.
  • Het afmelden kan via de receptie en JCC-Assistent.
  • De receptiemedewerker heeft altijd inzichtelijk wie zich heeft aangemeld, afgemeld en wanneer dit is gebeurd.
  • Alle afspraken hoeven maar 1 keer vastgelegd te worden, dubbele registraties behoren tot het verleden.
  • Uiteraard worden de afspraakbezoekers buiten het KCC in de persoonlijke Outlookagenda van de gekoppelde medewerker geplaatst. Het maken van een afspraak kan ook gestart worden vanuit uw Outlookagenda.
Bekijk webinar

Webinar: Naarmijnafspraak

“Naarmijnafspraak” is een web applicatie waarmee bezoekers bij de hand worden genomen op weg naar hun afspraak; vanaf het maken van de afspraak tot en met het aanwezig melden in het gemeentehuis. Zo hoeven ze niet meer in een rij te staan voor de receptie of aanmeldzuil.

Bekijk webinar

Webinar: JCC-Betalen in vogelvlucht

De webinar in het kort:
– Het betaalproces in beeld: van productkeuze tot betaling;
– Ervaar de gebruiksvriendelijke look & feel;
– Meten = weten: snel rapportages uitdraaien;
– Koppel JCC-Betalen met uw eigen administratie;
– Online betalingen registreren
– De koppeling met gesloten betaalsystemen van Cikam of Gunnebo.

Bekijk webinar

Webinar: Het vernieuwde online afsprakenportaal

Steeds meer afdelingen en diensten werken op afspraak. Om ervoor te zorgen dat zowel uw medewerkers als klanten goed voorbereid zijn op de afspraak krijgt u de mogelijkheid om meer informatie uit te vragen bij het maken van een afspraak.

​Tijdens dit webinar laten we zien hoe het werkt en wat het voor uw gemeente kan betekenen.

Bekijk webinar

Webinar: Een nieuwsbericht aanmaken in TJOONER

Als communicatiemedewerker wilt u belangrijk nieuws graag via zoveel mogelijk kanalen verspreiden. Hierbij is het van belang dat de huisstijl gewaarborgd blijft en dat je een bericht niet telkens opnieuw moet invoeren.
TJOONER kan jullie daar bij helpen. Met de module Nieuwsberichten krijgt u de mogelijkheid om nieuws handmatig of automatisch toe te voegen aan de communicatieschermen. En altijd in de juiste huisstijl

Bekijk webinar

Geïnteresseerd? Neem direct contact met ons op.