WEBINARS

We geven regelmatig online webinars over onze applicaties, modules en diensten. Op deze pagina vindt u een overzicht van toekomstige en gegeven webinars.

16 juni a.s. webinar "De nieuwe beheermodule van JCC-Betalen"

De afgelopen jaren is er achter de schermen gewerkt aan een nieuwe basis van ons kassasysteem JCC-Betalen. Inmiddels is de geheel nieuwe beheermodule van JCC-Betalen klaar.

In het webinar op donderdag 16 juni a.s. worden de wijzigingen in de module besproken en wat dit voor uw gemeente betekent. Daarnaast blikken we vooruit naar de toekomstige ontwikkelingen.

Aanmelden

Webinar: Een goed ontvangst voor uw bezoek

Binnenmelden via een aanmeldzuil, receptie of zelfs via een smartphone; de mogelijkheden zijn bijna eindeloos. Maar wat is er allemaal mogelijk?

Webinar opvragen

Webinar: Bezoekersregistratie

De module Bezoekersregistratie in het kort:

  • Ook buiten het KCC worden alle afspraakbezoekers geregistreerd.
  • Iedere bezoeker, ongeacht of ze tot dezelfde afspraak behoren, kan aangemeld worden via de receptie, aanmeldzuil, naarmijnafspraak en JCC-Assistent.
  • De medewerker krijgt 5 minuten voorafgaand aan de afspraak een herinnering en kan op deze wijze zelf zijn bezoekers binnenmelden.
  • Het afmelden kan via de receptie en JCC-Assistent.
  • De receptiemedewerker heeft altijd inzichtelijk wie zich heeft aangemeld, afgemeld en wanneer dit is gebeurd.
  • Alle afspraken hoeven maar 1 keer vastgelegd te worden, dubbele registraties behoren tot het verleden.
  • Uiteraard worden de afspraakbezoekers buiten het KCC in de persoonlijke Outlookagenda van de gekoppelde medewerker geplaatst. Het maken van een afspraak kan ook gestart worden vanuit uw Outlookagenda.
Webinar opvragen

Webinar: Naarmijnafspraak

“Naarmijnafspraak” is een web applicatie waarmee bezoekers bij de hand worden genomen op weg naar hun afspraak; vanaf het maken van de afspraak tot en met het aanwezig melden in het gemeentehuis. Zo hoeven ze niet meer in een rij te staan voor de receptie of aanmeldzuil.

Webinar opvragen

Webinar: JCC-Betalen in vogelvlucht

De webinar in het kort:

  • Het betaalproces in beeld: van productkeuze tot betaling.
  • Ervaar de gebruiksvriendelijke look & feel.
  • Meten = weten: snel rapportages uitdraaien.
  • Koppel JCC-Betalen met uw eigen administratie.
  • Online betalingen registreren.
  • De koppeling met gesloten betaalsystemen van Cikam of Gunnebo.
Webinar opvragen

Webinar: Het vernieuwde online afsprakenportaal

Steeds meer afdelingen en diensten werken op afspraak. Om ervoor te zorgen dat zowel uw medewerkers als klanten goed voorbereid zijn op de afspraak krijgt u de mogelijkheid om meer informatie uit te vragen bij het maken van een afspraak.

​Tijdens dit webinar laten we zien hoe het werkt en wat het voor uw gemeente kan betekenen.

Webinar opvragen

Geïnteresseerd? Neem direct contact met ons op.