Search
Close this search box.

Ons verhaal

Het realiseren van dienstverleningsdoelstellingen bij lokale overheden met kwalitatief hoogwaardige standaard software en een krachtige klantenservice” is de missie van JCC Software.

JCC360º totaaloplossing

We hebben 4 standaard oplossingen ontwikkeld die stuk voor stuk volledig op de vraag uit de markt afgestemd zijn: JCC-Klantgeleiding, JCC-Afspraken, JCC-Betalen en JCC-Personeelsplanning. Door ze te combineren, ontstaat er onze JCC360º totaaloplossing voor de gemeenten om hun dienstverlening nog verder beheersbaar te maken en te optimaliseren.

Van verleden tot heden

JCC Software is opgericht in 1992 waarbij kansen werden gezien voor het aanbieden van kassasoftware voor gemeenten. Dit bleek een gouden zet. Het kantoor was toen gevestigd in de keuken van een woonhuis nabij het centrum van Enschede. Na een aantal jaren zijn we verhuisd naar onze huidige locatie in Oldenzaal. Door productontwikkeling is ons productportfolio door de jaren heen gegroeid van 1 naar 4 oplossingen. Verder is het aantal medewerkers ook toegenomen: van een handje vol in het begin naar 40 personen op dit moment.

Actief in België

Sinds 2009 zijn wij ook actief in België. Om onze klanten daar zo goed mogelijk te ondersteunen, hebben we een kantoor in Sittard geopend. In 2020 werd het kantoor in Sittard te klein en zijn we verhuisd naar Heerlen. Vanuit die locatie zijn onze Limburgse collega’s dagelijks hard aan het werk voor onze Belgische klanten.

Actief in Duitsland

In 2020 hebben we onze eerste klant in Duitsland mogen verwelkomen. We zijn nu enkele jaren verder en hebben ons klantenbestand flink uitgebreid. Zo zijn we in 5 deelstaten actief: Noordrijn-Westfalen, Niedersachsen, Sleeswijk-Holstein, Hessen en Rijnland-Palts. Bovendien hebben we in 2023 een kantoor in Münster geopend. Zo kunnen wij onze Duitse klanten nog beter van dienst zijn.