17/09/2018
Bezoekers die een afspraak hebben gemaakt, hoeven niet meer in een rij te staan voor de receptie of touchscreenzuil. Ze melden zich namelijk via hun eigen smartphone binnen. Hebben ze een afspraak gemaakt voor de burgerzakenproducten? Dan worden ze zelfs via hun smartphone opgeroepen. Hebben ze een afspraak gemaakt met een medewerker, dan worden ze op het juiste tijdstip opgehaald. Hoe dit mogelijk is? Met “Naarmijnafspraak.nl”!

Na het maken van een afspraak krijgt de bezoeker via een unieke link in de afspraakbevestiging toegang tot “Naarmijnafspraak.nl”. Een app downloaden is dus niet nodig. Verder heeft de bezoeker ook alle informatie over de afspraak bij de hand zoals de locatie, een routebeschrijving en de benodigdheden.

Onze collega Jan Willem legt in dit filmpje uit hoe het werkt:

Voor alle bezoekers met een afspraak
Alle bezoekers met een afspraak kunnen gebruik maken van “Naarmijnafspraak.nl”. Dus niet alleen de bezoeker die komt voor een paspoort, maar ook een leverancier of afspraak voor de wethouder.

U kunt "Naarmijnafspraak.nl" zowel gebruiken in G-BOS als in de vernieuwde versie: JCC-Klantgeleiding.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw gemeente? Neem dan contact met ons op.


Copyright 2017 © JCC Software B.V. Disclaimer