Klantgeleiding als basis voor kwaliteitsbeleving

Gemeenten doen er alles aan om de kwaliteit van de dienstverlening aan burgers te optimaliseren. Zeker wanneer het gaat om de snelle en adequate afhandeling van bezoeken die burgers brengen aan het gemeentehuis. Daarbij worden gemeenten geconfronteerd met steeds hoger wordende eisen van inwoners maar ook met budgetten die kleiner worden. Het is daarom goed te weten dat JCC Software een klantgeleidingssysteem heeft dat zowel de kwaliteit van de dienstverlening, en daarmee de klanttevredenheid, verbetert, maar ook de efficiency van een gemeente verhoogt.
 

Klantgeleiding die leidt tot optimale dienstverlening
Wanneer een burger een bezoek brengt aan het gemeentehuis, wil hij bij voorkeur zonder oponthoud op een adequate wijze geholpen worden. Dus weinig tot geen wachttijd en contact met een medewerker die ter zake kundig is en voor een snelle afhandeling van de vraag zorgt. Het klantgeleidingssysteem van JCC Software helpt deze ideale situatie te realiseren.

Het klantgeleidingssysteem van JCC Software vormt de verbindende schakel tussen burgers en de front- en backoffice van een gemeente. Het begeleidt burgers op een heldere wijze van het eerste contact tot en met de afhandeling van de vraag. De duidelijkheid gedurende het gehele proces dat begint met het aanmelden bij de aanmeldzuil tot en met de afhandeling van de vraag is de basis voor de kwaliteitsbeleving van de burger. En wanneer een klant moet wachten, zorgen beeldschermen voor duidelijke informatie over het verloop van de wachtrij waardoor het wachten aangenamer wordt.

Om de vele mogelijkheden en kwaliteiten van JCC-Klantgeleiding (voorheen G-BOS) te ervaren, is een vrijblijvende demonstratie het beste bewijs. Vraag hem gerust aan via onderstaand formulier. 

 

Demonstratie

Vraag demonstratie aan van JCC-Klantgeleiding