Wilt u met ons meedenken over de ontwikkeling van onze applicaties? Geef u dan op voor ons klantenpanel!
Bekijk voor meer informatie de onderstaande video of lees de veelgestelde vragen.
Schrijf u eenvoudig in via onderstaande formulier. De ingevulde gegevens zullen wij
enkel gebruiken om u uit te nodigen voor onderzoeken die passen bij uw profiel.
Inschrijfformulier:
Door het formulier in te vullen gaat u akkoord met onze voorwaarden en privacyverklaring.
Veelgestelde vragen:
Waarom wordt er in het inschrijfformulier gevraagd naar mijn e-mailadres, functie en andere gegevens?
Deze gegevens vragen we eenmalig uit. Hierdoor kunnen we u persoonlijk uitnodigen voor ieder onderzoek (per e-mail). De persoonsgegevens zijn nodig om deelnemers in een profiel in te delen, bijvoorbeeld op basis van functie en leeftijdscategorie. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de groep deelnemers die een uitnodiging ontvangt, aansluit op het onderzoek en bestaat uit een gevarieerde groep respondenten. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt.
Hoe zit het met mijn privacy?
Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld en gegevens worden nooit doorgespeeld aan derden. De persoonsgegevens zijn nodig om deelnemers in een profiel in te delen, bijvoorbeeld op basis van functie en leeftijdscategorie. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de groep deelnemers die een uitnodiging ontvangt, aansluit op het onderzoek en bestaat uit een gevarieerde groep respondenten. Uw eigen antwoorden ziet u niet terug in de rapportages; wij rapporteren alleen over de algehele uitkomst.
Krijg ik doordat ik me voor het klantenpanel aanmeld ongevraagde reclame?
Nee, er zal nooit op basis van opgave voor het klantenpanel reclame worden gemaakt of worden geprobeerd u een product of dienst te verkopen. Ook worden uw gegevens nooit verstrekt aan derden.
Meerdere personen maken gebruik van hetzelfde e-mailadres. Kunnen we allemaal meedoen met hetzelfde e-mailadres?
Nee, elk e-mailadres kan maar één keer gebruikt worden. Het is van belang dat iedereen die zich inschrijft, een eigen e-mailadres opgeeft. Alleen dan kunnen we er zeker van zijn dat we alleen de mensen die zich hebben aangemeld voor het panel uitnodigen. Daarnaast is het voor de analyse van de resultaten van belang te weten welke kenmerken, zoals leeftijd en geslacht, horen bij degene die aan het onderzoek deelneemt.
Wat moet ik doen als ik me heb aangemeld voor het klantenpanel?
Na het aanmelden ontvangt u een welkomstmail. Daarna kunt u worden uitgenodigd voor deelname aan een onderzoek. Per onderzoek maken we een selectie op basis van criteria, zoals de applicatie of functie. Als u voldoet aan het benodigde profiel, wordt u vanzelf per e-mail uitgenodigd om deel te nemen aan een onderzoek.
Wat kan ik verwachten van een onderzoek?
De onderzoeken hebben betrekking op de ontwikkeling van onze applicaties. Als wij bij de ontwikkeling van (nieuwe) functionaliteit input van onze klanten nodig hebben, zetten wij een onderzoek op. Afhankelijk van het onderzoek ontvangen we graag uw feedback door middel van het invullen van een vragenlijst, het beoordelen van een prototype of het kiezen tussen een aantal ontwerpen.
Kan ik ook meedoen met een smartphone of tablet?
De uitnodiging tot deelname voor een onderzoek is een e-mail. Deze e-mail kunt u op alle apparaten openen. Afhankelijk van het onderzoek kunt u het daadwerkelijke onderzoek wel of niet uitvoeren op een smartphone of tablet. Mogelijk is het voor het onderzoek van belang dat het alleen op een bepaald apparaat wordt uitgevoerd. Dit wordt dan altijd vermeld in de uitnodiging.
Hoe vaak krijg ik een uitnodiging voor een onderzoek?
Afhankelijk van de onderzoeken en uw profiel ontvangt u maximaal zes keer per jaar een uitnodiging via de e-mail. U kunt altijd zelf beslissen of u wilt deelnemen aan het onderzoek.
Hoe lang duurt een onderzoek?
Dat is afhankelijk van het onderwerp en verschilt dus per onderzoek. De invultijd varieert van 5 tot ongeveer 45 minuten. De verwachte invultijd geven wij van tevoren aan. Zo kunt u zelf bepalen of en wanneer u de tijd heeft voor deelname.
Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken mee te doen?
Nee, deelname is nooit verplicht. Als u de uitnodiging heeft ontvangen, kunt u alsnog besluiten om niet mee te doen. Maar natuurlijk hopen wij zoveel mogelijk antwoorden te ontvangen. Als u niet reageert op het onderzoek, ontvangt u wel na ongeveer een week een herinnering.
Word ik op de hoogte gebracht van de resultaten van een onderzoek?
Als een onderzoek is afgerond, informeren wij u via de e-mail over de resultaten. U ontvangt alleen resultaten over de onderzoeken waar u voor uitgenodigd bent.
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Als uw e-mailadres is gewijzigd, is het belangrijk dat u dat aan ons doorgeeft. U kunt dit doen door een e-mail te sturen aan klantenpanel@jccsoftware.nl.
Hoe kan ik mij uitschrijven voor het klantenpanel?
Als u niet meer wilt deelnemen aan de onderzoeken van het klantenpanel, kunt u zich uitschrijven door een e-mail te sturen aan klantenpanel@jccsoftware.nl. Als u zich alleen voor bepaalde onderzoeken wilt uitschrijven (bijvoorbeeld omdat u van functie wisselt), kunt u dit ook op deze manier doorgeven.
De link in de uitnodiging werkt niet. Wat moet ik doen?
Controleer eerst uw internetverbinding. Het kan zijn dat uw e-mailprogramma zo is ingesteld dat een link in de e-mail niet doorklikbaar is. U kunt de link dan kopiëren en in de adresbalk van uw browser plakken. Werkt de link dan nog niet, stuur dan een e-mail naar klantenpanel@jccsoftware.nl.
Ik krijg een herinnering, terwijl ik al heb deelgenomen. Hoe kan dat?
Het is altijd mogelijk dat u een herinnering ontvangt, terwijl u al aan het onderzoek heeft deelgenomen. Bij het versturen van de herinnering wordt gekeken wie nog niet heeft deelgenomen. Het kan voorkomen dat u net na deze controle het onderzoek heeft afgerond. U kunt de herinnering dan als niet verzonden beschouwen.
Heb ik speciale programma’s op mijn computer nodig om mee te kunnen doen?
Nee, u heeft alleen internettoegang en een e-mailadres nodig.