De module Bezoekersregistratie in het kort:

  • Ook buiten het KCC worden alle afspraakbezoekers geregistreerd.
  • Iedere bezoeker, ongeacht of ze tot dezelfde afspraak behoren, kan aangemeld worden via de receptie, aanmeldzuil, naarmijnafspraak en JCC-Assistent.
  • De medewerker krijgt 5 minuten voorafgaand aan de afspraak een herinnering en kan op deze wijze zelf zijn bezoekers binnenmelden.
  • Het afmelden kan via de receptie en JCC-Assistent.
  • De receptiemedewerker heeft altijd inzichtelijk wie zich heeft aangemeld, afgemeld en wanneer dit is gebeurd.
  • Alle afspraken hoeven maar 1 keer vastgelegd te worden, dubbele registraties behoren tot het verleden.
  • Uiteraard worden de afspraakbezoekers buiten het KCC in de persoonlijke Outlookagenda van de gekoppelde medewerker geplaatst. Het maken van een afspraak kan ook gestart worden vanuit uw Outlookagenda.

Verder zal de module op termijn worden uitgebreid met een attentielijst. Staan er bezoekers op deze lijst? Dan heeft u de mogelijkheid om van tevoren een notificatie ontvangen.

Online demonstratie

Wilt u weten wat de specifieke voordelen zijn voor uw gemeente? Vraag dan  een online demonstratie aan.
De demonstratie wordt gegeven via Microsoft Teams en volledig afgestemd op de situatie van uw gemeente.